دستگیری قاتل بانوی ایرانشهری در کمتر از یک ساعت

یازار :

+0 به یه ن

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل بانوی ایرانشهری درکمتر از یک ساعت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد طاهری امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: ساعت 0930مورخ 29مهرماه در پی اعلام خبر یک مورد درگیری منجر به قتل بانوی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار جهت دستگیری قاتل در سطح شهرستان به اجراء در امد.

مقالات بیشتر:وکیل کلاهبرداری اینترنتی

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با حضور ماموران پلیس در صحنه و بررسی های اولیه مشخص شد شوهر مقتول بعد از درگیری لفظی با خانم خود، با ضربات چاقو او ا به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شده است.

سردار طاهری گفت؛ با رصد و تلاش گسترده ماموران انتظامی محل اختفاء این قاتل در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قاتل این بانوی ایرانشهر همسر مقتول بود است بیان داشت: مقتول انگیزه این اقدام شوم را یک سری اختلافات خانوادگی عنوان نمود و پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین از کشف 48 هزارلیتر سوخت نفت کوره قاچاق در استان خبر داد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت؛ طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان " سیب و سوران" و "پلیس امنیت اقتصادی" در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی، طی چند عملیات موفق به شناسایی دو محموله قاچاق سوخت شدند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه کامیون تانکردار افزود: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی های مذکور، بیش از 48 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق ازنوع نفت کوره و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سردار طاهری تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات قاچاق مکشوفه را بیش از 16 میلیاردریال برآورد کردند و همچنین متخلفان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

مقالات دیگر:فینگر فود غرب تهران


  • [ 1 ]